Over het salon

Het alomvattend salon van de mede-eigendom wordt voor de derde maal in België opgezet. Elke partner, bedrijf, eigenaar, of geïnteresseerde die ergens bindingen heeft met mede-eigendom heeft is er welkom.


- het salon is exclusief gericht tot syndici en mede-eigenaars
- het is een sociaal event en een piekmoment in netwerking
- het gaat over een professioneel evenement, voor iedereen toegankelijk
- het volledige vakgebied “mede-eigendom” komt aan bod
- medewerking van de belangrijkste federaties in mede-eigendom
- volledige en bijzondere aandacht voor de syndicus en de mede-eigenaar
- vrijdag nocturne tot 19u00
- zaterdag sluiting om 16u00
- de toegang is volledig gratis


Registreer je dus nu als bezoeker om het allemaal zelf mee te maken!
(ticketting momenteel nog niet mogelijk)

Praktische info

Datum
vrijdag 22 en zaterdag 23 november 2019

Openingsuren
Van 09u30 tot 18u00, vrijdag tot 19u00 (nocturne)
De deuren gaan open om 09u30.

Locatie
Brussels-Expo Paleis 1
Belgieplein 1
1020 Laeken - Brussel

Toegangsprijs
De ingang tot het salon alsook het bijwonen van de seminaries en het volgen van juridische consultaties (beperkt aantal plaatsen) alsook technische consultaties zijn allemaal gratis.

Catering
Op de beurs vindt u verschillende food trucks die broodjes, slaatjes, pizza’s, … en diverse dranken aanbieden. Verschillende bars geven u de mogelijkheid om een glaasje te drinken onder vrienden of collega’s en dit gedurende de volledige dag.

Bereikbaarheid
De gebruikelijke toegangswegen en -middelen zijn toepasbaar om de Heysel te bereiken. U bekijkt die informatie best op de website van Brussels Expo.

Media

De derde editie van het Salon van de Mede-eigendom geniet dit jaar een grote belangstelling in meerdere mediakanalen:

  • banners op alle belangrijke digitale nieuwskranten gedurende 14 dagen in floating
  • talrijke radiospots op specifieke zenders (o.a. Radio 2, Classic 21, … )
  • talrijke TV spots op specifieke zenders (o.a. Ment TV, Dobbit TV, Kanaal Z, National Geographic, Evenaar, TF1, La Une, La Deux, La Première, … )
  • advertenties in print (Metro, … )
  • specifieke en gerichte mailings naar beroepsorganisaties en decision makers
  • mailings van syndici naar hun mede-eigenaars
  • uitgebreide en gerichte Facebook media campagne

Het Salon wordt ondersteund door het nieuwe en gratis magazine "PROPERTY TODAY" dat in zijn eerste editie op 25.000 exemplaren gericht verspreid wordt aan decision makers en is uitsluitend gewijd aan mede-eigendom.

Ook wordt het evenement ondersteund door alle relaties en contacten van de participerende exposanten.

Onze partners

Volg ons verhaal